کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316521 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا گوگل با دوربین قدرتمند پیکسل می تواند آیفون ۷ اپل را کنار بزند؟

گوگل با دو گوشی تازه وارد خود به دنیای اسمارت فون ها باز گشته است و قصد دارد سهم بیشتری از این بازار را به تصرف خود در آورد.

به گزارش سافت گذر و به نقل از کلیک، این غول بزرگ دنیای جست و جو و توسعه دهنده سیستم عامل اندروید، دو گوشی جدید به نام های Pixel و Pixel XL را در طی مراسمی در روز گذشته در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا رونمایی کرد.

گوگل پیش از این با مشارکت و همکاری شرکت های دیگری مانند ال جی و هوآوی گوشی هایی نظیر Nexus 5X و Nexus 6Pand را تولید کرده بود، اما دو گوشی جدید پیکسل منحصرا توسط گوگل تولید شده اند و با نام تجاری اختصاصی این شرکت عرضه می شوند. شعار رسمی گوگل برای این دو گوشی “تلفنی از گوگل” است.

از نقطه نظر طراحی و مشخصات فنی این دو گوشی شبیه به دیگر گوشی های هوشمند پرچم دار فعلی در بازار هستند. دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسل با اندازه دریچه دیافراگم f / 2.0 می باشد و جنس بدنه آن از فلز است. پیکسل با یک صفحه نمایش ۵ اینچی ارائه شده، در حالی که پیکسل XL دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است.

دو ویژگی اولی که گوگل در طول مراسم رونمایی متمرکز بیشتری بر روی آن ها کرده بود تا به بهترین شکل آن ها را توصیف کند، دستیار گوگل و نرم افزار بهبود یافته دوربین بود. دستیار گوگل به شما امکانات جدیدی مانند آن چه سیری در آیفون ارائه می دهد، عرضه می کند و می تواند با ادغام هوشمندانه نتایج جست و جو، بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهد.

بخش دوربین شاید حتی هیجان انگیزتر بود. گوگل ادعا کرد که دوربین های کنونی پیکسل، بهترین دوربین های موجود در دنیای فعلی گوشی های هوشمند است و ویژگی های متعدد نرم افزاری را از آن نشان داد که مثلا می توانید چندین عکس را به طور هم زمان ثبت کنید و آن ها را به صورت هوشمندانه طوری ادغام کنید که کیفیت بالاتری را به دست آورید، و یا حتی می توانید عکس دلخواه خود را انتخاب نموده و بقیه عکس ها را حذف کنید. هم چنین گوشی پیکسل با نرم افزار از پیش نصب شده Google Photos عرضه می گردد که به کاربران امکان ذخیره سازی رایگان و نامحدود عکس و فیلم با کیفیت بالا را می دهد. از طرفی سرعت تصویربرداری این دوربین ها هم به لطف سنسورهای به کار رفته سونی بسیار سریع تر شده است. این دوربین توانسته نمره بسیار بالای ۸۹ را از DXoMark کسب کند که امتیاز بالایی برای کیفیت دوربین این گوشی محسوب می شود.

اگر به رده بندی عکس های با کیفیتی که در سایت Flickr در بخش اشتراک گذاری عکس ها که با دوربین گوشی های هوشمند گرفته شده، نگاه کنید، خواهید دید که چهار عکس از پنج عکس برتر با گوشی های آیفون اپل گرفته شده اند. اما گوگل با تکنولوژی جدیدی که در دوربین گوشی های های پیکسل و پیکسل XL به کار برده، امیدوار است بتواند جایی در میان هواداران و علاقه مندان به دنیای عکاسی پیدا کند. در واقع گوگل در دوربین پیکسل و پیکسل XL آن چه را که در نسل های پیشین گوشی های خود مانند نکسوس نادیده گرفته بود، عملی کرد.

مانند برند قدیمی تر نکسوس، گوشی جدید پیکسل هم از سیستم عامل اندروید بهره خواهد برد، که گفته شده از نسخه استفاده شده در سامسونگ گلکسی اس۷ بهتر خواهد بود. در نتیجه می توان انتظار عملکرد سریع تر و وجود برنامه های کاربردی تر را داشت.

قیمت اعلام شده برای گوشی پیکسل ۶۴۹ دلار است و پیش بینی نمی شود که این قیمت تا زمان عرضه گسترده در بازار افزایش یابد. گوگل امیدوار است این دو گوشی با استقبال کاربران همراه شوند تا بتواند خط تولید آن ها را توسعه دهد. همان طور که پیش از این هم گفته بودیم گوگل قصد دارد در آینده گوشی های رده بالا با قیمت های بسیار پایین عرضه کند و یکی از دلایل عملی شدن این کار را منوط به موفقیت و عدم موفقیت گوشی های جدیدش وابسته دانست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33989 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1395/07/16 تعداد مشاهده: 1785
سافت گذر